wtorek, 19 lipca 2011

"Auta 2"

Nie pisałam w piątek w dzień wyjścia do kina, bo mi się nie chciało, ogólnie, aż do dziś mi się nie chciało.
Film był boski Złomek wymiata ;PP
Normalnie pełna akcja, jak Matrix normalnie, cały czas jakieś wybuchy, strzelanina. Z takiego opisu chyba bardziej wynika to, że to film akcji, a nie bajka dla dzieci, że tak powiem ;PP
Ja nie żałuje, czasu spędzonego w ciemnej sali kinowej przez prawie dwie godziny ;))
Po filmie z siostrą wybrałyśmy się do pobliskiej kawiarenki na lody carte dor korówkowe.
Ogólnie tamten dzień był super, za to dzis byłam z siostrą  na basenie, tak jak w kinie było extra, woda to mój żywioł ;)) W Wakacje opłaca się nawet chodzić codziennie, bo wejście kosztuje 2zł za godzinę.



Złomek oraz Zygzak McQueen


Pyszota

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz