poniedziałek, 29 sierpnia 2011

;)))

Witajcie po miesięcznej przerwie. Powracam do Was w nieco lepszym humorze, ponieważ w końcu wybrałam się na jakieś wakacje. Otórz pojechałam z rodzicami i siostrą do Szczecina do rodziny. Było super. Byłyśmy z kuzynką i siostra na zakupach. Kupiłam sobie maxi dres pomarańczową, białe szorty, czarne, żółte, perełkowe kuleczki , kolczyki, bransoletkę z perełek, bransoletkę biało czarna plecioną, czarne kolczyki sowy. Przed wyjazdem kupiłam sobie tuniczkę koloru cytrynowego modnego w tym sezonie.
jutro dodam zdjęci tych wszystkich rzeczy. Jutro także pojadę po H7M magazine, które z pewnością także dodam zdjęcia i nowego magazynu Avanti.
Wróciłam ponownie ożywiona hehe.
Czekajcie cierpliwie na jutrzejszy dzień. Pozdrawiam ;**


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz