niedziela, 6 listopada 2011

Witajcie!

Wróciłam po kilku miesięcznej przerwie. Dawno tu nie byłam, przyznam się bez bicia, że nie chciało. Straciłam wiarę, że na ten blog ktokolwiek chociaż przez przypadek zajrzy. Motywacja wróciła mi wraz z przeczytaniem kilku notek pewnej dziewczyny Ani z bloga http://ankyls.blogspot.com/ serdecznie na ten blog zapraszam, mam nadzieje, ze mój blog będzie kiedyś tak odwiedzany jak blog Ani.
Dużo się zmieniło przez czas kiedy nie było mnie na blogu, otorz zaczęłam chodzić do gimnazjum, nawet dobrze sobie radze, a myślałam, że będzie gorzej. Najbardziej drżałam przed fizyką, chemią, matematyką, biologią i geografią. Chemia idzie mi jak po maśle piątka za piątką, z fizyki i matematyki już gorzej same dwóje i tróje, a gegra i biola idą mi raz dobrze a raz źle dlatego ogółem jakoś leci.

Nie będę się tu bardziej rozpisywać, bo szczerze nie mam o czym, ale obiecuje wracam na powarzenie ;** ;PP

Kilka zdjęć;

No ja sprzed dwóch lat(z czego ja się tu tak cieszyłam to ja nie wiem ;P )
Prześliczna, chcę taką ;)

Śliczne

Uwielbiam ten styl ;)


Róża kwiat miłości ;*

To na tyle do następnego czytania ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz