poniedziałek, 6 czerwca 2011

Jest w końcu przyszedł!!!!

Dziś kiedy przyszłam ze szkoły mój zegarek już na mnie czekał. Tak jak chciałam jest biały i boski, ma strasznie dużą tarczę.
Jak widzicie jest boski, dobrze, że przyszedł dzis, ponieważ tamten mój zegarek ze swatch się zepsuł na moje nie szczęście.


A oto moja dzisiejsza stylizacja, dopiero po szkole doszedł biały zegark wcześniej był czarny ;//
Top-C&A
Szorty-H&M
Torba-Carry
Japonki-CCC
Zegarek-Allegro
Okulary-H&M

te spodenki, które mam na sobie, to jeszcze w sobotę, były długie spodnie, rurki, ale niestety były mi za krótkie i trochę kolana się powycierały, nie chciałam nich wyrzucać, dlatego obcięłam nogawki(mama obcięła). Efekt jest fajny :))

1 komentarz:

  1. Z tymi spodniami to fajnie wykombinowałysmy nie? Jak to bliźniaczki z wyboru - wszystko takie same :P

    OdpowiedzUsuń