piątek, 17 czerwca 2011

Zakupy!

Już niedługo wybieram się na zakupy, nie wiem jaka jest dokładna data, ale napewno dodam zdjęcia moich nowych ciuszków.
Dziś byłam u fryzjera i zmieniłam sobie grzywkę, narazie jej zdjęcia nie dodam, bo mi się jeszcze zbyt dobrze nie układa ;DD
Chciałabym Wam teraz pokazać czym inspiruje się przy tworzeniu moich stylizacja:
Pięć numerów magazynu "Avanti" oraz dwa numery magazynu"H&M"
W ostatnim i pierwszym z moich magazynów "Avanti" były karty rabatowe "weekend zniżek"

Karty te sś bardzo przydatne, ubrania z popularnych sieciówek, można kupić za okazaniem tej oto karty nawet 50% mniej. Najgorsze jest to, że w tych akcjach nie bierze udziału H&M oraz C&A.


Mam Wam także do pokazanie mój nowy nabytek-lakier pękający. Jest to najnowszy trend w świecie paznokci, kupiłam sobie najbardziej uniwersalny lakier czarny. Jako bazę użyłam fioletu, oto moje połączenie:
Mi to troche przypomina panterkę ;))
Oto buteleczka:



2 komentarze:

  1. Ja mam 1 Avanti i ze stoooo H&M Magazine'ów :)

    A paznkockie, sorrki, ale mało fajne :( Ale grunt, że tobie się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tyle samo tyvh gazet co ty. Chciałabym mieć wszydtkie H&M Magazine. A poznokicie strasznie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń