czwartek, 2 czerwca 2011

Piękna pogoda!

Jej jak dziś jest pięknie na dworzu, ja cały tydzień siedzę w domu ponieważ moja klasa wyjechała na wycieczkę, a ja nie jechałem gdyż oni wybrali się nad pobliski Hel. Ja równie dobrze mogę tam pojechać z siostrą i z rodzicami bez niepotrzebnych kosztów noclegu bądź śniadań, kolacji. Cena wycieczki była duża, jak na tak mała ilość atrakcji(na basen tez mogę pojechać sama z rodziną, koleżanki nie są mi do niczego potrzebne, , moja przyjaciółka nie jechała, więc byłoby nudno.)
Chyba mnie rozumiecie ;))
Wracając do pięknej pogody( coś się za bardzo rozpisalam na temat tej wycieczki) przed chwilą wróciłam z wyprawy na lody do pobliskich sklepików.
Najgorsze jest to, że jutro na godzinę 8.00 rano muszę pobiec do szkoły aby zdać polaka(staram się o świadectwo z paskiem). Nie wiem czy mi się uda, ale jestem w dobrej myśli. trzymajcie kciuki :**

1 komentarz: