piątek, 24 czerwca 2011

Moc zakupów!

W poniedziałek 20 czerwca wybrałam sie z moją siostrą  na zakupy.
Było super, świetnie sie przy tym bawilyśmy, było duzo śmiechu.
Może ja nie opoiwadam tego tak barwnie jak ona, dlatego przeczytajcie sobie ogólny przebieg zakupów na jej blogu http://my-fashion-sunglasses.blogspot.com/
Ja jestem zabdzo podekscytowana początkiem wakacji!!
Oto co kupiłysmy(liczba mnoga, dlatego, ze kupiłuśmy to samo datego zdjęcia sa autorstwa mojej siostry)
Miętowa spódniczka h&M

Czerwono-białe bikini C&A

Czarna marynarka C&A

Błękitny kardiganik

Czarny gorset

Bezowo-koniakowa torebka

Sporo tegojest i fajnie, za to dziś była w sh. Jutro pokaże co tam wynalazłam. Jest to sukienka ;DD
Bardzo fajna w stylu safari ;D
Dobra musze konczyć pa pa ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz