środa, 1 czerwca 2011

Stylizacja z prezentem z okazji dnia dziecka/ Mój wybór kupna na allegro.

Dziś przedstawię Wam moją stylizacje, którą stworzyłam ponieważ chciałam ubrać prezent z okazji dnia dziecka, a jest nim Sowa z ślicznymi czarnymi oczkami:
Nie wiem z jakiego sklepu pochodzi, gdyż jest to prezent, a propos prezentów nie dostałam tukana, bo jak pojechałam z mamą do H&M to już  ich nie było, smutna wybrałam się gdzie indziej, ale i tak nie znalazłam nic sensownego. Jednak mama wiedziała co mnie zadowoli.
Niżej stylizacja z tą oto sową:

Na sobie mam:
Białe rybaczki-C&A
czarny t-shirt z marszczeniem przy dekoldzie/C&A
Sowa-?
Czarne japonki na koturnie(mamy)-?
Zegarek-Swatch
Okulary-H&M
Pierścionek-C&A
(Jeśli klikniecie zdjęcie to na ręce zobaczycie czarny pierścionek w kwiatki oraz srebrną bransoletkę, bransoletka to prezent na gwiazdkę, więc nie wiem skąd jest.)


Ciekawostka o Dniu Dziecka-Dzień dziecka zostało utworzone przez organizację International Union for Protection of Childhood w 1951 roku. W tym wyjątkowym dniu każde dziecko jest ważne.
Jak Wy obchodzicie to święto?
Piszcie w komach!


Nie wiem czy to na moim innym blogu czytaliście, czy nie, ale kiedyś pokazywałam wam zegarki, które chciałam sobie zamówić, ale nie wiedziałam, który wybrać. Konkretnie zastanawiałam się nad tymi dwoma modelami:
Długo się nad tym zastanawiałam, ale w końcu zamówiłam sobie ten z drugiego zdjęcia-biały:

Ten oto wzięty w czerwoną ramkę.
Wczoraj zamówiłam, wiec już niedługo powinien przyjść, a jak będzie to od razu dodam na bloga!


1 komentarz:

  1. Super te zegar. Dobrze, że je zamowiłysmy. Nie moge się doczekac kiedy przyjdzie paczka :) Mnie sie podoba jeszce ten koblatowy chyba kupie sobie taką opaske zmienną :)

    OdpowiedzUsuń