poniedziałek, 20 czerwca 2011

Pastelowy szał+stylizacja!

Ostatnio w kolorowych czasopismach modowych można zauważyć obecność pastelowych kolorów, ale nie tylko tam pokazują się takie odcienie, także jako farby do malowania w nowej kolekcji "Dulux-fashion color".
Sądzę, że są to bardzo fajne kolorki takie spokojne i opanowane-że się tak wyrażę.

Mi osobiście ten kolor bardzo przypadł do gustu dlatego stworzyłam nim stylizację:




Białą bluzkę z C&A schowałam do środka fioletowych pastelowe spodni z Resevedu.
To tego ubrałam fioletowe kolczyki w stylu Punk, oraz pierścionek z białym kwiatem.
Buzka/C&A 17zł
Spodnie/Reserved 129.90
Kolczyki i pierścionek/wzór

Pozdrawiam ;**

2 komentarze:

  1. Mówiłam czwgo nie masz podawac tak? A ty swoje.. ochhhhhh

    OdpowiedzUsuń
  2. Neony są w tym roku modne...ale pastele to pastele!;D

    truskaweczka028

    OdpowiedzUsuń